Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження
Виконай вправу 2 "Літак-географ" на сторінці 179-180 підручника.
Карта
Події-методи_Літак
Схема_Літак-еколог
Тема: Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення і розгалуження
Практична робота № 9
Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження
Вкладені цикли
Сплануй і створи проект "Світлячок"
(вправа 4 на сторінці 182-183 підручника)
Перейдіть за посиланням та виконайте вправи
Моделювання
Розгалуження
Домашнє завдання
Практична робота № 10
Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення і розгалуження
Тема: Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі
Практичне завдання
Контрольна робота з теми "Алгоритми та програми"
Для виконання роботи надається 3 спроби і виставляється середній бал за спробами.
ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ
«Колобок»
Пропоную зразок
реалізації проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої
будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання,
зміну зовнішнього вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту:
анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення
інформаційної моделі.
Інформаційну модель
створено у вигляді блок-схеми.
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки
здійснено на сайті http://kazky.org.ua
Увага! Персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий
фон.
5. Вибір програмних
засобів реалізації проекту.
Увага! Персонажі можна завантажити, натиснувши на відповідне зображення.
Немає коментарів:
Дописати коментар