6 клас


Створюй власні проекти, ігри та мультфільми в онлайн-середовищах програмування Scratch та Blockly

Натисни на картинку та перейди за посиланням


Середовище програмування Scratch 
для операційних систем Windows та Android 



Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження
Виконай вправу 2 "Літак-географ" на сторінці 179-180 підручника.
Карта
Події-методи_Літак
Схема_Літак-еколог


Тема: Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення і розгалуження
Практична робота № 9


Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження
Вкладені цикли
Сплануй і створи проект "Світлячок" 
(вправа 4 на сторінці 182-183 підручника)


Перейдіть за посиланням та виконайте вправи

Моделювання

Розгалуження

Домашнє завдання 
Для виконання домашнього завдання перейдіть за посиланням join.naurok.ua та використайте код доступу 211740


Практична робота № 10
Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення і розгалуження



Тема: Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі
Практичне завдання



Контрольна робота з теми "Алгоритми та програми"
Для виконання роботи надається 3 спроби і виставляється середній бал за спробами.
Виконати роботу можна 
при натисканні на зображення нижче 




Середовище для виконання проектів 
можна обрати нижче за посиланням




Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію

ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»

Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).

1. Вибір теми. 

                  Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».

2. Постановка мети.

                  Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».

3. Створення інформаційної моделі.

                   Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми.

4. Підбір матеріалу.

                           Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua

                                  Пошук зображень здійснено у пошукових службах  Google.

Увага! Персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий фон.

         5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.

         
              6. Створення програмного продукту.
   Увага! Персонажі можна завантажити, натиснувши на відповідне зображення.

 



    

За допомогою шаблону створи власну блок-схему: вкладка Вставлення, інструмент Фігури.
Готову блок-схему надіслати на електронну пошту вчителя ukrainka.gl73@gmail.com
 


Робота над Scratch-проектом «Казка Колобок».

Завершальний етап створення Scratch-проекту «Казка Колобок».



  Увага! 
Оформлені матеріали Scratch-проекту «Казка Колобок» 
надіслати вчителю на e-mail.









Немає коментарів:

Дописати коментар